التعليم

محمد مبسوطه

عضو جديد
إنضم
6 أكتوبر 2006
المشاركات
193
مجموع الإعجابات
4
النقاط
0
بسم الله الرحمن الرحيم
الموضوعات كثيره ولكن انا هتكلم فى اللى يخص الشباب اللى فى كلية الهندسه
بصراحه التعليم فى مصر لابد ان يتغير ولزلك انا اليومين دول بابحث عن حلول
بس مش لاقى حد عنده حل؟
 

محمد مبسوطه

عضو جديد
إنضم
6 أكتوبر 2006
المشاركات
193
مجموع الإعجابات
4
النقاط
0
انفسى اغمض عينى وافتحها الاقى مفيش ناس ظالمه او مرتشيه والاقى بنات محترمه واولاد محترمين وانا واحد منهم طبعا
 

almohandis1985

عضو جديد
إنضم
15 سبتمبر 2006
المشاركات
115
مجموع الإعجابات
4
النقاط
0
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
أنا أتمنى ذالك مثلك يا أخي العزيز ولكن هذا يعتبر من المستحيل
 
التعديل الأخير:

عبدالكريم2

عضو جديد
إنضم
5 يونيو 2006
المشاركات
22
مجموع الإعجابات
0
النقاط
0
التغيير اذا ما يكون شامل ما ينفع و كما قال المثل " لا يصلح العطار ما أفسد الدهر " كان الله في عونكم اخي الكريم .
 
أعلى