العمل فى شركة بن ظفرة

modadode

عضو جديد
إنضم
17 مايو 2011
المشاركات
2
مجموع الإعجابات
0
النقاط
0
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



انا مهندس مدنى امامى فرصة للعمل فى شركة بن ظفرة وانا ليس لدى معلومات كافية عن الشركة
ارجو من حضراتكم الافادة

مع العلم

الراتب 3000 ريال
السكن مؤمن
المواصلات مؤمنة


ارفض ام اقبل

واشكر مقدما كل من سيساعدنى

:75:
 
التعديل الأخير:

مواضيع مماثلة

sang

عضو جديد
إنضم
20 ديسمبر 2010
المشاركات
204
مجموع الإعجابات
13
النقاط
0
أخي الكريم .. بخصوص معلومات عن شركة بن ظفرة فأنا حقيقة ليس لدي أي معلومات عنها و لكن المثل بيقول الجواب بيبان من عنوانه .. الراتب ضعيف جدا على مهندس مدني ..إلا إذا كنت خريج السنه دي و لو كنت كدة أنصحك و بشده متسافرش الخليج بدون خبرة .. ومتغركش عبارات الزيادة و الكلام ده الا اذا كان موثق في عقد العمل .. بخصوص تأمين السكن و المواصلات فدي بتفكرني بمسرحية شاهد مشفش حاجة .. لما أضاف عادل إمام عن الرقاصة أنها كانت بترقص .. عزيزي السكن و المواصلات من أساسيات العقد و اشياء بديهية لا تعتبر مزايا على الإطلاق .. المزايا تكون بأن يكون السكن فردي و مؤثث تأثيث كامل مثلا ..

ولكن في النهاية أنت أكتر واحد تقدر تحكم على الفرصة من خلال المعطيات المعروضة عليك و ظروفك الخاصة .. بس أحب أقولك السفر في 7 فوايد .. استخر الله و أستشير أكثر و أكثر و توكل على الله .
 

abualsheed

عضو جديد
إنضم
21 أكتوبر 2008
المشاركات
1
مجموع الإعجابات
0
النقاط
0
نصيحة اصبر و حاول تلاقي عرض افضل في اسوا الاحوال لا تنقل كفالة عليهم الا لما وضعك يتزبط ولا تصدق اي شيئ غير مكتوب بالعقد نصيحة ارجو انك تستفيد منها
 
أعلى