موضوع للمناقشة

ramy safwat

عضو جديد
إنضم
2 نوفمبر 2010
المشاركات
50
مجموع الإعجابات
0
النقاط
0
انا اعمل فى مكتب منذ 10 اشهر ( مهندس مدني )
ولكن للاسف صاحب المكتب لا يهتم بالمكتب و لا ياتى اليه كثيرا :70:
والمرتب اخده علي اجزاء و فى بعض الاحين علي كامل الشهر :4:
بس المشكلة انى انا المهندس المدني الوحيد اللى موجود فى المكتب
و انا كان نفسى اتهلم كل حاجة عن الهندسة فى مجال التصميم الانشائي
و التنفيذ و حصر الكميات و المكتب مش مساعدى علي ذلك مع العلم انى بدور
علي شغل بس انا مش للقى حاجة
ازاى اتعلم الهندسة وانا فى المكتب دى؟ هل ممكن :81:
لانى انا تعبان قوى فى المكتب من قليل الفلوس و قليل التعليم
بس المشكلة انى مش للقى شغل تانى
ممكن يا اخواتى حد يقول اعمل ايه ؟ :80:
 

مواضيع مماثلة

king of rap

عضو جديد
إنضم
4 يوليو 2006
المشاركات
359
مجموع الإعجابات
38
النقاط
0
م/ رامي ، لا يوجد سبب مقنع لاستمرارك في هذا المكتب ، على رأي المثل عندنا في مصر (لا مال ولا جمال)
أنت غير مستفيد ماديا ولا علميا ، تابع بحثك عن عمل مفيد لك ماديا وعلميا ولا تتوقف عن البحث حتى تجد هذا العمل ، وربنا يوفقك لما فيه الخير ، ودعواتي لك بالتوفيق
 

ramy safwat

عضو جديد
إنضم
2 نوفمبر 2010
المشاركات
50
مجموع الإعجابات
0
النقاط
0
متشكر جدا ع الكلام دى يا بشمهندس
و انا والله بدور ع شغل بس انا مش لقى حاجة خلاص
 
أعلى